Všeobecné obchodní podmínky a ochrana osobních údajů

Rozhodli jste se pro zakoupení některé z mých služeb? Skvělá volba! Než si ale objednáte službu, příp. sjednáte online výuku, jistě vás bude zajímat, k čemu se objednávkou zavazujete a co naopak můžete čekat ode mě.


Základní údaje o mně

Bc. Kristina Dohnalová Šťastná
IČO: 19191821
DIČ: CZ8558205777

Sídlo: Otakara Ostrčila, 798 11 Prostějov - Vrahovice

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku. Přidělený úřad: Živnostenský úřad Prostějov.

Nejsem plátce DPH.

E-mail: kika.s@kikasenglish.cz
Telefon: +420 605 083 999

Adresa pro doručování je shodná jako adresa sídla. Na uvedeném e-mailu jsem vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací. V dalším textu vystupuji už jen jako "Prodávající".

Obchodní podmínky

  • Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují podmínky poskytování služeb Bc. Kristiny Dohnalové Šťastné, IČO [19191821], podnikající fyzické osoby (dále jen "poskytovatel"), a jsou závazné pro všechny smluvní vztahy uzavírané se zákazníky (dále jen "zákazník") prostřednictvím prostředků komunikace na dálku – zejména přes webové rozhraní www.kikasenglish.cz, e-mailovou komunikaci nebo telefonický kontakt.
  • Tyto VOP vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele a zákazníka při poskytování služeb (např. výuky cizích jazyků, online kurzů, konzultací apod.). Právní vztahy neupravené těmito VOP nebo individuální smlouvou se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a v případě spotřebitelů také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
  • Tyto obchodní podmínky jsou zveřejněny na webových stránkách poskytovatele a tvoří nedílnou součást každé smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem.
  • Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, vykonává Česká obchodní inspekce. Dohled nad dodržováním živnostenského zákona provádí příslušný živnostenský úřad.
Objednávka

Označení služeb, jejich popis, hlavní vlastnosti a aktuální cena jsou uvedeny na stránkách jednotlivých služeb na webu www.kikasenglish.cz. Prodávající není plátcem DPH. Ceny jsou vždy uvedeny také na daňovém dokladu (faktuře). Nabídka služeb zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazena na webovém rozhraní.

  • Objednávka jazykových služeb obsahuje informace o zákazníkovi, objednané službě, ceně a způsobu platby. Platba je možná výhradně bankovním převodem. Náklady spojené s využitím prostředků komunikace na dálku (např. připojení k internetu, telefonické hovory) si zákazník hradí sám; tyto náklady se neliší od běžné sazby poskytovatele služeb.
  • Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká okamžikem odeslání vyplněné přihlášky prostřednictvím Google Forms. Od tohoto momentu vznikají vzájemná práva a povinnosti dle kupní smlouvy a těchto VOP. Podáním přihlášky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  • Podmínkou platné objednávky je uvedení správných fakturačních údajů (včetně jména, adresy a výběru konkrétní služby či kurzu včetně jeho délky trvání).
  • Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou zřejmé z procesu objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo neakceptovat objednávku obsahující dodatky či odchylky. Údaje uvedené zákazníkem v objednávce jsou považovány za správné.
  • Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.
  • Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Její kopie (resp. daňový doklad) je archivována v elektronické podobě po dobu 5 let od uzavření smlouvy, a to za účelem jejího plnění. Tyto dokumenty nejsou přístupné třetím osobám.
  • Poskytovatel se zavazuje poskytnout objednanou službu v dohodnutém rozsahu. Zákazník se zavazuje službu převzít a uhradit sjednanou cenu. V případě plného obsazení kapacity (např. lekcí anglického jazyka) si poskytovatel vyhrazuje právo objednávku nepřijmout; zákazník bude o této skutečnosti předem informován.
  • Vlastnické nebo užívací právo k digitálním produktům (např. online kurzy, záznamy, webináře) přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a umožněním přístupu k danému produktu.
  • Zákazník bere na vědomí, že pro řádné využívání online vzdělávacích služeb je třeba mít odpovídající technické vybavení a aktuální software (např. internetový prohlížeč, Google Meet). Při používání neaktuálního nebo nevhodného softwaru může být funkcionalita omezena. Ukázková videa a bezplatné materiály slouží k orientaci v kurzu a k ověření technické kompatibility.

Cena a daňový doklad

  • Ceny produktů a služeb jsou uvedeny na příslušném webovém rozhraní poskytovatele. Cena je zároveň uvedena v objednávkovém formuláři (přihlášce) a ve vystavené faktuře.

  • Poskytovatel vystaví zákazníkovi daňový doklad (fakturu) k platbě za objednané služby, který zašle elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem. Po uhrazení ceny slouží tento doklad jako potvrzení o zakoupení služby či produktu.
  • Poskytovatel není plátcem DPH, a proto se k uvedené ceně nepřipočítává daň z přidané hodnoty dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.
  • Faktura je standardně splatná do 14 dnů od jejího vystavení, pokud není na faktuře uvedeno jinak. Služba je poskytována až po přijetí platby, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
  • V případě nákupu výukového balíčku může být po dohodě umožněna platba na dvě nebo více splátek. Termíny splátek a jejich výše budou sjednány individuálně a uvedeny na faktuře nebo v e-mailové komunikaci.

Způsob a forma platby

  • Způsob a možnosti platby: bankovním převodem na účet 3227840016/3030.

  • Forma platby
    Platba za služby je možná následujícími způsoby:
  • Jednorázově – na základě vystavené faktury, zejména v případě individuálních lekcí na míru.
  • Předem – při objednání výukových balíčků nebo online kurzů.
  • Na splátky – po dohodě je možné rozdělit cenu balíčku do dvou splátek, přičemž podmínky splatnosti budou upřesněny ve faktuře nebo smluvním ujednání.
  • Podrobnosti o jednotlivých možnostech platby jsou uvedeny na stránce www.kikasenglish.cz/sluzby.
  • Kupní cena je splatná do 14 dnů od data vystavení faktury, není-li uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  • Prodávající přijímá platby v měně CZK.
  • V případě prodlení zákazníka s úhradou jakékoliv částky, kterou je povinen zaplatit na základě smlouvy, se zákazník zavazuje uhradit poskytovateli smluvní úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení, nejvýše však do výše celé kupní ceny daného produktu nebo služby.
  • Pokud prodlení s úhradou přesáhne 14 kalendářních dnů, vyhrazuje si poskytovatel právo od smlouvy odstoupit a objednávku zrušit. O tomto kroku bude zákazník informován e-mailem. V takovém případě nemá zákazník nárok na poskytnutí objednané služby či přístup k produktu, ani na náhradu škody.

Způsob dodání

Online produkty a materiály

  • U online vzdělávacích produktů (např. videokurzů, záznamů, e-booků) se za dodání považuje zaslání přístupových údajů nebo odkazu (URL) na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v objednávce. Přístupové údaje poskytne prodávající zákazníkovi až po připsání celé kupní ceny, a to nejpozději do 3 pracovních dnů, není-li stanoveno jinak.
  • Materiály v rámci online individuálních nebo skupinových kurzů jsou dodávány průběžně dle domluvy. V případě asynchronních kurzů (např. e-mailových kurzů či výzev) budou nové části zasílány každý týden v první pracovní den. Po obdržení materiálů si zákazník co nejdříve zkontroluje jejich funkčnost a dostupnost; v případě závad kontaktuje poskytovatele za účelem nápravy.
  • Bonusové materiály (např. PDF, videa) budou zpřístupněny nejpozději do 48 hodin po úhradě objednávky, pokud není uvedeno jinak a pokud si zákazník nezažádal o vrácení peněz v rámci případné garanční lhůty.

Online konzultace

  • V případě objednávky online konzultace nabídne poskytovatel zákazníkovi nejméně dva termíny v co nejkratším možném čase, obvykle do 5–20 pracovních dnů od přijetí platby. Zákazník je povinen jeden z nabídnutých termínů potvrdit.

  • Zákazník má právo požádat nejvýše jednou o změnu domluveného termínu, a to nejpozději 48 hodin před začátkem konzultace. V případě, že se zákazník včas nedostaví k online hovoru nebo naváže-li komunikaci se zpožděním či vůbec, považuje se služba za řádně dodanou a nevzniká nárok na náhradu.

Osobní konzultace

  • V případě osobních konzultací s uvedením místa setkání platí stejný režim jako u konzultací online – poskytovatel nabídne alespoň dva možné termíny do 5–20 pracovních dnů od přijetí platby.
  •  Zákazník je povinen jeden termín potvrdit a může požádat o změnu termínu nejvýše jednou, a to nejpozději 48 hodin předem.
  • Pokud se zákazník nedostaví na místo konzultace, považuje se služba za řádně dodanou.

Skupinové kurzy

  • Skupinové kurzy angličtiny proběhnou v termínech uvedených v přihlášce. V případě změny ze strany poskytovatele bude zákazník včas informován. V takovém případě má zákazník nárok na vrácení peněz, pokud se nemůže zúčastnit náhradního termínu.

Zabezpečení a ochrana autorských práv

  • Přístupové údaje k online kurzům, produktům nebo URL adresám s obsahem jsou určeny výhradně pro osobní potřebu zákazníka. Přístup k těmto materiálům je chráněn uživatelským jménem a heslem, které je zákazník povinen chránit před zneužitím. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití těchto údajů třetí osobou.
  • Veškeré produkty a materiály poskytované prodávajícím – ať už formou online kurzů, konzultací, výukových materiálů, videí či osobních lekcí – jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon. Jakékoliv šíření, kopírování, nahrávání, úpravy či zpřístupňování těchto materiálů třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu prodávající je zakázáno.

Užívání autorského díla zákazníkem je možné pouze v rozsahu neexkluzivní licence poskytnuté prodávajícím v rámci plnění smlouvy. Licence je omezena na osobní potřebu zákazníka a nezahrnuje právo dílo dále šířit či komerčně využívat.

Zákazník se výslovně zavazuje:

  • nestahovat videa z online kurzů na pevný disk či jiná offline nebo online úložiště,

  • nepořizovat audio-vizuální záznamy z přehrávání těchto videí,

  • neposkytovat přístupové údaje nebo odkazy na kurzové materiály třetím osobám,

  • nezpřístupnit kurzový obsah žádné jiné osobě, a to ani bezúplatně.

V případě, že zákazník poskytne třetí osobě své přístupové údaje nebo jinak umožní neoprávněný přístup k obsahu, nese plnou odpovědnost za škodu, jako by se porušení dopustil sám.

  • V případě prokázaného porušení autorských práv nebo výše uvedených povinností se zákazník zavazuje uhradit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 50 000 Kč. Tím není dotčeno právo na náhradu škody, pokud tato škoda převyšuje výši smluvní pokuty.
  • Zákazník se dále zavazuje zdržet se jednání, které by mohlo poškodit dobré jméno prodávajícího, zejména šíření nepravdivých nebo neobjektivních informací, zveřejňování zavádějících hodnocení nebo odrazování jiných zájemců od nákupu služeb. V případě porušení této povinnosti je zákazník povinen uhradit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 20 000 Kč.


Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele

  • Je-li kupující spotřebitelem, má v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od dodání služby nebo zpřístupnění produktu. Toto právo neslouží k řešení reklamací.

    Podmínky odstoupení:

    • Projev vůle odstoupit od smlouvy musí být odeslán nejpozději 14. den od zpřístupnění služby nebo produktu.

    • Odstoupit lze zasláním vyplněného formuláře o odstoupení od smlouvy, který na požádání zašlu e-mailem. Formulář je nutné odeslat elektronicky na adresu kika.s@kikasenglish.cz, a to spolu s kopií faktury (daňového dokladu).

    • Částka bude vrácena nejpozději do 14 dnů od přijetí oznámení o odstoupení, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena, pokud se strany nedohodnou jinak.

    Upozornění dle § 1837 občanského zákoníku:
    Právo na odstoupení nelze uplatnit u smluv:

    • o dodání digitálního obsahu, který nebyl dodán na hmotném nosiči, pokud bylo jeho poskytování zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení;

    • o poskytování služeb, pokud byly zcela poskytnuty a jejich plnění bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty;

    • o dodání zvukových nebo obrazových záznamů, pokud byl porušen jejich obal.

    V případě odstoupení od smlouvy na online produkt si prodávající vyhrazuje právo neprodleně deaktivovat přístupy k zakoupenému obsahu.

Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy bez zbytečného odkladu, zejména v těchto případech:

  • pokud zákazník neuhradí kupní cenu ani do 7 dnů po splatnosti,

  • pokud zákazník poruší autorská práva – např. kopírováním, sdílením nebo šířením placeného obsahu (viz příslušná sekce).

V případě online kurzu si prodávající vyhrazuje právo znemožnit přístup do členské sekce po odstoupení od smlouvy.

Absence na individuálních lekcích

  • Zákazník je oprávněn během období konání individuálních lekcí výuku vynechat, ale je povinen nahlásit absenci alespoň 24 hodin předem, a to e-mailem nebo telefonicky. Pokud tak neučiní, je lekce účtována v plné výši.
  • Závazně domluvený termín lekce lze bezplatně přesunout maximálně 1× měsíčně. Každá další změna termínu je zpoplatněna částkou 100 Kč, bez ohledu na to, zda je změna provedena více než 24 hodin předem.
  • Pokud se zákazník bez předchozího upozornění nedostaví na lekci do 15 minut od začátku, je lekce považována za odevzdanou bez nároku na náhradu.

Absence na skupinovém kurzu

Zákazník může zrušit svou účast na skupinovém kurzu za následujících podmínek:

  • Více než 48 hodin předem – 100 % částky vráceno.

  • 24–48 hodin předem – 50 % částky vráceno.

  • Méně než 24 hodin předem / neúčast bez omluvy – 0 % částky vráceno.

Zrušení účasti je nutné oznámit telefonicky nebo e-mailem.

Práva z vadného plnění a reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti za vady (tzv. práva z vadného plnění) se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, zejména §§ 1914–1925, 2099–2117 a 2161–2174.

Prodávající odpovídá zákazníkovi, že poskytované služby a produkty při dodání nevykazují vady. Pokud služba nebo produkt neodpovídá smlouvě, má zákazník právo požadovat:

  • bezplatné odstranění vady,

  • přiměřenou slevu z ceny,

  • nebo, není-li to nepřiměřené, výměnu za bezvadné plnění.

Není-li oprava ani výměna možná, může zákazník odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Zákazník je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 let od dodání produktu nebo služby.

Pro uplatnění reklamace kontaktuje zákazník prodávajícího na e-mailu kika.s@kikasenglish.cz, uvede popis vady a přiloží kopii daňového dokladu (faktury). Na vyžádání bude zaslán reklamační formulář. O způsobu vyřízení bude zákazník informován e-mailem.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se obě strany nedohodnou jinak.

Prodávající neodpovídá za vady:

  • které zákazník způsobil sám,

  • které byly známy při převzetí,

  • ani za vady způsobené nevhodným technickým nastavením na straně zákazníka (např. pomalé připojení, neaktuální software, chybějící aplikace nutné pro přístup k obsahu).

U online produktů a webinářů prodávající rovněž neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci získaných znalostí v praxi.

Garance vrácení peněz

U vybraných online produktů a webinářů poskytuje prodávající možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení produktu (tj. ode dne zaslání přístupových údajů), pokud zákazník se službou nebo obsahem není spokojený nebo zjistí, že program není vhodný pro jeho potřeby.

Garance platí pouze u produktů, u kterých je to výslovně uvedeno na stránce dané služby.

Zákazník může odstoupení zaslat e-mailem na adresu kika.s@kikasenglish.cz s připojeným:

  • prohlášením o odstoupení,

  • kopií faktury,

  • datem nákupu.

Po obdržení žádosti dojde k deaktivaci přístupu do produktu a zákazník ztrácí nárok na doposud nezpřístupněné lekce a bonusy. Peníze budou vráceny do 30 dnů stejným způsobem, jakým byla platba provedena, po potvrzení přijetí opravného daňového dokladu.

Vyloučení odpovědnosti

Všechny produkty a služby nabízené prodávajícím slouží k vzdělávacím a informačním účelům, zejména v oblasti:

  • online výuky cizích jazyků,

  • prezenční výuky cizích jazyků

  • jazykového koučování

Veškeré informace v produktech mají doporučující a motivační charakter. Prodávající nenese odpovědnost za výsledky dosažené zákazníkem – ty závisí na mnoha faktorech, které nemůže ovlivnit (např. dovednosti, znalosti, zdravotní stav, motivace, tržní podmínky).

Zákazník zůstává po celou dobu kurzu plně svéprávný a odpovědný za svá rozhodnutí a jednání.

Online produkty nenahrazují akreditované vzdělávání MŠMT, ani neudělují žádné oficiální pedagogické kvalifikace. Informace o produktech třetích stran uvedené v kurzech slouží pouze jako doporučení.

Doživotní přístup k produktu znamená přístup po dobu existence konkrétní webové stránky produktu.

Prodávající nenese odpovědnost za:

  • technické výpadky, chyby nebo nedostupnost,

  • škody vzniklé používáním či nemožností použití obsahu,

  • jakékoli ztráty vzniklé na základě rozhodnutí zákazníka,

  • informace převzaté od třetích stran.

Souhlas se zasíláním obchodních sdělení

Odesláním objednávky a sdělením své e-mailové adresy zákazník uděluje souhlas se zasíláním obchodních sdělení od prodávající i jejích obchodních partnerů. Tento souhlas může kdykoli odvolat e-mailem.

Autorská práva k obsahu webu

Veškeré texty a obsah zveřejněný na stránce www.kikasenglish.cz jsou duševním vlastnictvím Bc. Kristiny Dohnalové Šťastné. Jejich kopírování, šíření či úprava bez předchozího písemného souhlasu je zakázána a může být právně vymáhána.

Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.


Ochrana osobních údajů (GDPR)

Správcem osobních údajů je:

Bc. Kristina Dohnalová Šťastná
IČO: 19191821
DIČ: CZ8558205777
Sídlo: Otakara Ostrčila, 798 11 Prostějov – Vrahovice
E-mail: kika.s@kikasenglish.cz

Zásady zpracování osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR), a to na základě:

  • plnění smlouvy (např. zpracování objednávky, vystavení faktury),

  • plnění zákonných povinností (např. dle zákona o účetnictví, daňového řádu),

  • oprávněného zájmu (např. měření návštěvnosti webu, obrana právních nároků),

  • souhlasu subjektu údajů, pokud je zpracování dobrovolné (např. pro marketingové účely).

Účely zpracování

Osobní údaje jsou zpracovávány zejména za účelem:

  • vyřízení objednávek a zákaznické komunikace,

  • vedení účetnictví a plnění daňových povinností,

  • zasílání obchodních sdělení (s předchozím souhlasem),

  • personalizace obsahu, zlepšování služeb a cíleného marketingu.

Zákazník má možnost svůj souhlas kdykoli odvolat, a to kliknutím na odhlašovací odkaz v e-mailu nebo kontaktováním správce.

Zpracovatelé osobních údajů

Osobní údaje mohou být zpracovávány třetími stranami (zpracovateli), kteří se podílejí na zajištění provozu webu nebo služeb, např.:

  • Google Inc., USA

  • Facebook Ireland Ltd, Irsko

  • další smluvní partneři (např. poskytovatelé webhostingu, účetní služby, e-mailingové platformy).

Všichni zpracovatelé jsou vázáni mlčenlivostí a podléhají Nařízení (EU) 2016/679.

Práva subjektu údajů

Zákazník má podle GDPR následující práva:

  • právo na přístup ke svým osobním údajům,

  • právo na opravu nepřesných údajů,

  • právo na výmaz ("být zapomenut"), pokud nejsou zákonné důvody pro další zpracování,

  • právo na omezení zpracování,

  • právo na přenositelnost údajů,

  • právo vznést námitku proti zpracování (zejména pro marketingové účely),

  • právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

Žádost o uplatnění práv lze zaslat na e-mail: kika.s@kikasenglish.cz

Marketingová komunikace

Zákazník může při objednávce udělit souhlas se zasíláním obchodních sdělení. Tento souhlas lze kdykoliv odvolat. Odhlášení je možné:

  • prostřednictvím odkazu v e-mailu,

  • nebo zasláním zprávy na výše uvedený e-mail.

Zabezpečení dat

Prodávající přistupuje ke zpracování osobních údajů zodpovědně. Data jsou uchovávána v zabezpečených systémech a chráněna před neoprávněným přístupem. Osobní údaje nejsou předávány třetím stranám bez souhlasu, s výjimkou případů stanovených zákonem.

Automatické zpracování údajů a cookies

Při návštěvě webových stránek může být automaticky zaznamenána IP adresa, typ prohlížeče, zařízení, přibližná poloha, navštívené stránky a doba návštěvy.

Web používá tzv. cookies – malé textové soubory ukládané do zařízení zákazníka, které slouží k:

  • zajištění správné funkčnosti webu,

  • analýze návštěvnosti (např. přes Google Analytics),

  • cílení reklamy (např. Facebook Pixel).

Používání cookies lze nastavit nebo zakázat v nastavení internetového prohlížeče. K marketingovým účelům jsou cookies používány pouze po udělení aktivního souhlasu (např. zaškrtnutím možnosti "Souhlasím").

Doba uchování údajů

Osobní údaje jsou zpracovávány:

  • po dobu trvání smluvního vztahu,

  • dále po nezbytně nutnou dobu dle zákonných lhůt (např. 10 let u účetních dokladů),

  • nebo do odvolání souhlasu (u údajů zpracovávaných na základě souhlasu).


Zvláštní ustanovení: živé akce, webináře a konzultace

Přihlášení a platba

Zákazník se přihlašuje na seminář, webinář nebo konzultaci prostřednictvím webového formuláře nebo na základě individuální domluvy (např. videohovor). Přihláška je platná při odeslání nejpozději 2 dny před zahájením akce, pokud není dohodnuto jinak.

Po odeslání přihlášky obdrží zákazník e-mailem potvrzení a fakturu. Místo na semináři je rezervováno až po uhrazení ceny. V případě naplnění kapacity bude zákazník o nezařazení informován.

Cena semináře je uvedena včetně nebo bez DPH, podle aktuálního režimu správce. Cenu ovlivňuje délka semináře, lektor, místo konání, poskytnuté materiály a případné občerstvení.

Zákazník se zavazuje uhradit cenu nejpozději 1 den před konáním akce převodem na účet. Po úhradě obdrží daňový doklad, případně vstupenku. Výjimečně lze po dohodě uhradit cenu v hotovosti na místě.

Změny a odpovědnost

Prodávající si vyhrazuje právo na:

  • změnu termínu nebo místa konání,

  • zrušení akce z organizačních důvodů.

V takových případech má zákazník nárok:

  • na vrácení 100 % ceny,

  • na účast v náhradním termínu,

  • nebo na výběr jiného produktu ve stejné hodnotě.

Prodávající nenese odpovědnost za:

  • služby třetích stran (např. pronajímatel sálu),

  • zranění, škody nebo ztráty vzniklé účastníkům,

  • individuální výsledky účastníků.

Marketing a záznamy

Na seminářích mohou být pořizovány foto, audio a video záznamy pro marketingové účely. Zákazník má možnost písemně vyjádřit nesouhlas při prezenci v den konání.

Zdravotní způsobilost

Účast na akci je dobrovolná. Účastníci plně odpovídají za své chování a rozhodnutí. Program je určen zdravým, svéprávným osobám a není vhodný pro osoby s duševními poruchami.

Autorská práva

Získané materiály a znalosti jsou chráněny autorským právem. Účast na akci nezakládá právo šířit, vyučovat nebo komerčně využívat obsah bez písemného souhlasu prodávající.

Organizace

Zákazník je žádán, aby nerušil ostatní pozdním příchodem. Prezence začíná s programem, není-li uvedeno jinak. Uvedený čas ukončení semináře je orientační.

Storno podmínky

Zrušení účasti je možné e-mailem na kika.s@kikasenglish.cz. Je třeba uvést jméno, e-mail a číslo objednávky.

  • Více než 7 dní před akcí: nárok na vrácení 100 % ceny nebo převedení částky na jiný produkt.

  • 7 dní a méně: účtován storno poplatek 100 %, s možností:

    • účasti v náhradním termínu,

    • převodu částky na jiný produkt,

    • zaslání náhradníka (nutné nahlásit nejpozději 1 den před akcí).

  • Méně než 2 dny předem nebo neúčast: cena se nevrací.

Vratky proběhnou na stejný účet po doručení potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou zveřejněny na webových stránkách prodávajícího a jsou závazné pro všechny smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím.

Stížnosti a připomínky může zákazník zasílat na kika.s@kikasenglish.cz. Stížnosti související s kvalitou služeb mohou být vyřízeny jako reklamace.

Při spotřebitelském sporu má zákazník právo na mimosoudní řešení u České obchodní inspekce (www.coi.cz) podle § 20e zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tím není dotčeno právo obrátit se na soud.

Veškeré právní vztahy se řídí českým právem, a to i v případě mezinárodního prvku. Případné spory budou řešeny obecnými soudy ČR.

Kupní smlouva včetně těchto podmínek je archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

Prodávající si vyhrazuje právo u konkrétních produktů doplnit nebo upravit práva a povinnosti nad rámec těchto podmínek, pokud to bude uvedeno na stránce daného produktu.

Prodávající není vázána žádnými kodexy chování (§ 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku).

Jsou-li některá ustanovení neplatná, zůstávají ostatní v platnosti. Neplatné ustanovení bude nahrazeno takovým, které odpovídá účelu a smyslu.

V případě změny těchto podmínek se na zákazníka vztahují ty podmínky, které byly platné v době nákupu.

Studijní charakter služeb

Zákazník bere na vědomí, že všechny informace uvedené v produktech a kurzech mají vzdělávací charakter, neslouží jako konkrétní doporučení pro individuální situaci a nejsou právně ani odborně závazné. Zákazník za své jednání nese plnou odpovědnost.

Ustanovení § 2950 občanského zákoníku se na tento vztah nepoužije.

Účinnost

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 5. 4. 2023. Informace jsou sdělovány prostřednictvím webových stránek www.kikasenglish.cz popřípadě dalšími informačními kanály, zpravidla e-mailem. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Každá nová verze obchodních podmínek je dostupná na webových stránkách www.kikasenlish.cz a je označena datem účinnosti. Veškeré objednávky se vždy řídí aktuální verzí obchodních podmínek.

Děkuji za přečtení mých Všeobecných obchodních podmínek a Ochrany osobních údajů.